25 жовтня своє професійне свято відзначають спеціалісти з маркетингу.
За ініціативи викладачки Олесі Мельник вперше до відзначення свята долучилися студенти економічного відділення нашого коледжу. Олесею Олександрівною були організовані онлайн-зустрічі з випускниками коледжу.
Досвідом створення сімейного бізнесу та його веденням в ринкових умовах поділилися Анна Токар, співвласниця бренду жіночого одягу SISTERS UKRAINIAN BRAND, випускниця 2015 року спеціальності «Комерційна діяльність». Під час зустрічі мова акцентувалась на створенні продукту, який полюблять і особливостями просування товару в мережі Інтернет.
Про маркетинг «на пальцях» розповів Олег Михалишин, Chief marketing officer at IT Step, випускник 2012 року спеціальності «Комерційна діяльність». Олег звернув увагу на затребуваність професії, виокремив топ-5 помилок маркетолога-початківця та надав слушні поради щодо проходження співбесіди і особистісного розвитку в професії.
Про особливості маркетингу в готельно-ресторанному комплексі розповіла Христина Калужняк, маркетолог готелю Nota Bene, випускниця 2021 року спеціальності «Економіка». Христина звернула увагу на те, як формуються актуальні на сьогодні джерела та засоби поширення реклами, визначила вплив Covid-19 на маркетингову стратегію готелю.
З ринком нерухомості міста Львова та інструментами маркетингу, які використовують ріелтори в своїй діяльності ознайомила Вікторія Янушевська, ФОП, випускниця 2014 року спеціальності «Економіка підприємства».
Про Інтернет-маркетинг, стратегії, основні інструменти та SEO розповідала Вікторія Самардак, SEO Team Lead компанії Unitra, випускниця 2016 року спеціальності «Комерційна діяльність». Вікторія сформувала основні вміння і навички, якими повинен володіти студент-випускник в розрізі вимог сучасного бізнесу.