fp komp 1

Відділення комп'ютерних технологій

Галузь знань:Інформаційні технології
Спеціальність:Комп'ютерна інженерія
Кваліфікація:Технік-програміст
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика), мотиваційний лист
Детально

fp econom 1

Економічне відділення

Галузь знань:Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність:Економіка
Кваліфікація:  Фаховий молодший бакалавр з економіки
Термін навчання:3 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика, географія), мотиваційний лист
Детально

fp law 1

Юридичне відділення

Галузь знань: Право
Спеціальність: Право
Кфаліфікація: Фаховий молодший бакалавр з права
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
мотиваційний лист
Детально

image

Відділення мистецтв

Галузь знань: Культура та мистецтво
Спеціальність: Дизайн
Кваліфікація: Фаховий молодший бакалавр з дизайну
Термін навчання: 4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
творчий конкурс (рисунок),
мотиваційний лист
Детально

25 жовтня своє професійне свято відзначають спеціалісти з маркетингу.

За ініціативи викладачки Олесі Мельник вперше до відзначення свята долучилися студенти економічного відділення нашого коледжу. Олесею Олександрівною були організовані онлайн-зустрічі з випускниками коледжу.

market 11

Досвідом створення сімейного бізнесу та його веденням в ринкових умовах поділилися Анна Токар, співвласниця бренду жіночого одягу SISTERS UKRAINIAN BRAND, випускниця 2015 року спеціальності «Комерційна діяльність». Під час зустрічі мова акцентувалась на створенні продукту, який полюблять і особливостями просування товару в мережі Інтернет.

market 21

Про маркетинг «на пальцях» розповів Олег Михалишин, Chief marketing officer at IT Step, випускник 2012 року спеціальності «Комерційна діяльність». Олег звернув увагу на затребуваність професії, виокремив топ-5 помилок маркетолога-початківця та надав слушні поради щодо проходження співбесіди і особистісного розвитку в професії.

фото 5

Про особливості маркетингу в готельно-ресторанному комплексі розповіла Христина Калужняк, маркетолог готелю Nota Bene, випускниця 2021 року спеціальності «Економіка». Христина звернула увагу на те, як формуються актуальні на сьогодні джерела та засоби поширення реклами, визначила вплив Covid-19 на маркетингову стратегію готелю.

фото 6

З ринком нерухомості міста Львова та інструментами маркетингу, які використовують ріелтори в своїй діяльності ознайомила Вікторія Янушевська, ФОП, випускниця 2014 року спеціальності «Економіка підприємства».

market 31

Про Інтернет-маркетинг, стратегії, основні інструменти та SEO розповідала Вікторія Самардак, SEO Team Lead компанії Unitra, випускниця 2016 року спеціальності «Комерційна діяльність». Вікторія сформувала основні вміння і навички, якими повинен володіти студент-випускник в розрізі вимог сучасного бізнесу.

banner lp

Міністерство освіти і науки України

banner

karera 2