З метою розширення практичних знань 19 лютого студенти другого курсу спеціальності «Підприємництво та торгівля» в рамках вивчення дисципліни «Економіка торгівельного підприємства» та «Товарознавство» відвідали оптове торговельне підприємство «Шувар» – перший в Україні і наймасштабніший в західному регіоні ринок сільськогосподарської продукції.
Викладачі Олеся Мельник та Наталія Бойко ознайомили студентів з історією розвитку підприємства, його структурою, маркетинговою стратегією, фірмовим стилем та особливостями роботи під воєнного стану.
Під час екскурсії студентам було представлено підходи до організації діяльності торговельного підприємства та основні принципи його комунікаційної політики.
Здобувачі освіти разом з викладачами проаналізували товарні групи та споживчі властивості окремих товарів, представлених в терміналах «Овочі та фрукти», «Риба та морепродукти», «Свіже м'ясо», HoReCa-Center. Зокрема, викладач з товарознавства Н.Бойко окреслила новітні підходи щодо формування асортименту свіжих овочів, фруктів та продуктів їх переробки на ринку.