fp komp 1

Відділення комп'ютерних технологій

Галузь знань:Інформаційні технології
Спеціальність:Комп'ютерна інженерія
Кваліфікація:Технік-програміст
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика), мотиваційний лист
Детально

fp econom 1

Економічне відділення

Галузь знань:Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність:Економіка
Кваліфікація:  Фаховий молодший бакалавр з економіки
Термін навчання:3 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика, географія), мотиваційний лист
Детально

fp law 1

Юридичне відділення

Галузь знань: Право
Спеціальність: Право
Кфаліфікація: Фаховий молодший бакалавр з права
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
мотиваційний лист
Детально

image

Відділення мистецтв

Галузь знань: Культура та мистецтво
Спеціальність: Дизайн
Кваліфікація: Фаховий молодший бакалавр з дизайну
Термін навчання: 4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
творчий конкурс (рисунок),
мотиваційний лист
Детально

 фото 1

    Наконечні Віта та Лілія, співзасновниці львівського бренду Вaba Peredala, виробники якісних напівфабрикатів, завітали до студентів економічного відділення ВСП «Технологічний фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка». Бренд стрімко набирає обертів та успішно розвивається завдяки безкомпромісній якості продукції, максимальній клієнтоорієнтованості та персоналізованому підходу до кожного запиту.

фото 2

       Віта розповіла про ідею виникнення виробництва напівфабрикатів, навела статистику щодо представленості лінійки заморожених напівфабрикатів в Україні.

      Лілія презентувала аналітику досліджень реальних потреб клієнта і ринку, ознайомила з особливостями формування ціннісної пропозиції та customer journey map.

     Окремо підприємиці розповіли про те, як адаптували асортимент своєї продукції під час війни, наскільки важливо мріяти масштабно, проте тримати контакт з реальністю.

    Зустрічі з приватними підприємцями – це не історії про «успішний бізнес», це розповідь про їхній шлях, успіхи та невдачі, здатність робити висновки з невдалих рішень та іти далі підприємницькою «стежкою».