fp komp 1

Відділення комп'ютерних технологій

Галузь знань:Інформаційні технології
Спеціальність:Комп'ютерна інженерія
Кваліфікація:Технік-програміст
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика), мотиваційний лист
Детально

fp econom 1

Економічне відділення

Галузь знань:Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність:Економіка
Кваліфікація:  Фаховий молодший бакалавр з економіки
Термін навчання:3 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика, географія), мотиваційний лист
Детально

fp law 1

Юридичне відділення

Галузь знань: Право
Спеціальність: Право
Кфаліфікація: Фаховий молодший бакалавр з права
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
мотиваційний лист
Детально

image

Відділення мистецтв

Галузь знань: Культура та мистецтво
Спеціальність: Дизайн
Кваліфікація: Фаховий молодший бакалавр з дизайну
Термін навчання: 4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
творчий конкурс (рисунок),
мотиваційний лист
Детально

 Фото 1 бедбой

    Студенти спеціальності "Підприємництво та торгівля" мали унікальну можливість відвідати спеціалізований магазин "BadBoy" у рамках навчальної екскурсії, яку організували викладачі Олеся Мельник і Наталія Бойко. Майбутні фахівці детальніше ознайомилися з особливостями роботи великого торговельного закладу, товарним асортиментом та принципами управління сучасним бізнесом.

    Під час екскурсії керівник представник BadBoy Дмитро Сергієні провів для студентів пізнавальну лекцію, у якій розповів про історію створення "BadBoy", його розвиток та місце на ринку. Він поділився цікавими фактами про стратегію розвитку бренду та принципи, які допомогли компанії досягти успіху.

 

Бедбой 2

    Також студенти ознайомилися зі структурою магазину. Їм продемонстрували різні відділи, розповіли про організацію роботи персоналу, логістику постачання товарів і методи взаємодії з клієнтами. Важливою частиною екскурсії став огляд асортименту магазину, що включає продукцію вітчизняних виробників, власного імпорту компанії Бюро вин та імпорту інших постачальників. Майбутнім спеціалістам пояснили, як формується товарний ряд, за якими критеріями відбирається продукція та як ведеться робота з постачальниками.

    Окрім цього, студентів зацікавили маркетингові стратегії магазину "BadBoy". Керівник розповів про методи залучення клієнтів, акційні пропозиції, програми лояльності та сучасні підходи до онлайн-торгівлі.

фото 3

    Львівський Bad Boy об’єднує B2C та В2В-напрямки: вдень торгова точка працює як магазин, а вночі – як склад. З цього магазину відбуваються усі відвантаження регіональної дистрибуції для рітейлу та HoReCa західного регіону України.

    Наприкінці екскурсії студенти мали змогу поставити запитання та отримати корисні поради від керівника закладу. Деякі з них зацікавилися можливістю проходження практики або майбутнього працевлаштування в компанії. Враження від відвідування магазину "Бед Бой" були надзвичайно позитивними, а отримані знання та досвід стануть корисними в подальшому навчанні та кар'єрі.