fp komp 1

Відділення комп'ютерних технологій

Галузь знань:Інформаційні технології
Спеціальність:Комп'ютерна інженерія
Кваліфікація:Технік-програміст
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика), мотиваційний лист
Детально

fp econom 1

Економічне відділення

Галузь знань:Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність:Економіка
Кваліфікація:  Фаховий молодший бакалавр з економіки
Термін навчання:3 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика, географія), мотиваційний лист
Детально

fp law 1

Юридичне відділення

Галузь знань: Право
Спеціальність: Право
Кфаліфікація: Фаховий молодший бакалавр з права
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
мотиваційний лист
Детально

image

Відділення мистецтв

Галузь знань: Культура та мистецтво
Спеціальність: Дизайн
Кваліфікація: Фаховий молодший бакалавр з дизайну
Термін навчання: 4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
творчий конкурс (рисунок),
мотиваційний лист
Детально

КОРПОРАТИВНИЙ ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ

logo week

РОЗВИТОК БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ: ДОСВІД ТА ПРАКТИКА ОККО

фото 1

    6 березня в рамках проведення Корпоративного тижня знань у коледжі відбулася надзвичайно цікава й пізнавальна зустріч студентів із Лілією Хоміць — фахівцем із розвитку бренду роботодавця компанії ОККО, випускницею коледжу 2019 року за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».

    Під час заходу Лілія поділилася своїм досвідом роботи в сфері HR-маркетингу, розповіла про ключові аспекти розвитку бренду роботодавця в контексті сучасного маркетингу та управління персоналом. Вона детально пояснила, як компанія ОККО формує свій привабливий імідж для потенційних співробітників, реалізуючи різноманітні проєкти, спрямовані на залучення й розвиток молодих фахівців.

фото 2

    Особливу увагу було приділено питанням корпоративної культури, розвитку soft skills та важливості активної життєвої позиції при побудові успішної кар'єри. Студенти мали змогу дізнатися про практичні стратегії працевлаштування, нюанси проходження співбесід і можливості професійного зростання в компанії ОККО.

фото 3

    Зустріч викликала жвавий інтерес серед студентів, особливо тих, хто прагне побудувати кар'єру в галузі HR, маркетингу та управління персоналом. Під час обговорення учасники ставили безліч запитань, пов'язаних із сучасними вимогами ринку праці, перспективами розвитку в компанії та побудовою особистого бренду.

    Завдяки подібним зустрічам молодь отримує натхнення, розширює свій світогляд і впевнено крокує до власних професійних вершин.