КОРПОРАТИВНИЙ ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ
РОЗВИТОК БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ: ДОСВІД ТА ПРАКТИКА ОККО
6 березня в рамках проведення Корпоративного тижня знань у коледжі відбулася надзвичайно цікава й пізнавальна зустріч студентів із Лілією Хоміць — фахівцем із розвитку бренду роботодавця компанії ОККО, випускницею коледжу 2019 року за спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Під час заходу Лілія поділилася своїм досвідом роботи в сфері HR-маркетингу, розповіла про ключові аспекти розвитку бренду роботодавця в контексті сучасного маркетингу та управління персоналом. Вона детально пояснила, як компанія ОККО формує свій привабливий імідж для потенційних співробітників, реалізуючи різноманітні проєкти, спрямовані на залучення й розвиток молодих фахівців.
Особливу увагу було приділено питанням корпоративної культури, розвитку soft skills та важливості активної життєвої позиції при побудові успішної кар'єри. Студенти мали змогу дізнатися про практичні стратегії працевлаштування, нюанси проходження співбесід і можливості професійного зростання в компанії ОККО.
Зустріч викликала жвавий інтерес серед студентів, особливо тих, хто прагне побудувати кар'єру в галузі HR, маркетингу та управління персоналом. Під час обговорення учасники ставили безліч запитань, пов'язаних із сучасними вимогами ринку праці, перспективами розвитку в компанії та побудовою особистого бренду.
Завдяки подібним зустрічам молодь отримує натхнення, розширює свій світогляд і впевнено крокує до власних професійних вершин.