fp komp 1

Відділення комп'ютерних технологій

Галузь знань:Інформаційні технології
Спеціальність:Комп'ютерна інженерія
Кваліфікація:Технік-програміст
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика), мотиваційний лист
Детально

fp econom 1

Економічне відділення

Галузь знань:Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність:Економіка
Кваліфікація:  Фаховий молодший бакалавр з економіки
Термін навчання:3 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика, географія), мотиваційний лист
Детально

fp law 1

Юридичне відділення

Галузь знань: Право
Спеціальність: Право
Кфаліфікація: Фаховий молодший бакалавр з права
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
мотиваційний лист
Детально

image

Відділення мистецтв

Галузь знань: Культура та мистецтво
Спеціальність: Дизайн
Кваліфікація: Фаховий молодший бакалавр з дизайну
Термін навчання: 4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
творчий конкурс (рисунок),
мотиваційний лист
Детально

КОРПОРАТИВНИЙ ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ

logo week

Круглий стіл «Медіаграмотність у світі хімії та фізики: Чому це важливо?»

фото 1

    13 березня 2025 року в коледжі відбувся круглий стіл, присвячений темі медіаграмотності у природничих науках, організований викладачами фізики Сесилією Штаюрою та хімії Наталією Сташків для студентів першого курсу групи ДІ-11.

фото 2 А

    У сучасному світі цифрових технологій доступ до інформації є безмежним, проте разом із цим зростає і кількість фейкових новин, маніпуляцій та псевдонаукових тверджень. Особливо це стосується природничих дисциплін, де часто трапляються міфи, наукові фальсифікації та неправдиві сенсаційні відкриття. Саме тому розвиток критичного мислення та навичок медіаграмотності стає необхідністю для кожного.

фото 2

    Круглий стіл мав на меті не лише обрати найкращих знавців медіаграмотності, а й надати студентам корисні знання та практичні навички щодо розпізнавання фейкової інформації, відокремлення наукових фактів від маніпуляцій та формування обґрунтованих суджень.

mediagramot1

    За круглим столом викладачі та студенти розбирали реальні приклади міфів у фізиці та хімії; обговорювали фейкові наукові відкриття та їх вплив на суспільство; розглядали випадки, коли недостовірні наукові дані або маніпулятивні заголовки вводили суспільство в оману.

mediagramot21

    Студенти навчилися критично оцінювати інформацію, що зустрічається в медіа-просторі та розвинули навички перевірки джерел та фактів у наукових матеріалах.