fp komp 1

Відділення комп'ютерних технологій

Галузь знань:Інформаційні технології
Спеціальність:Комп'ютерна інженерія
Кваліфікація:Технік-програміст
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика), мотиваційний лист
Детально

fp econom 1

Економічне відділення

Галузь знань:Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність:Економіка
Кваліфікація:  Фаховий молодший бакалавр з економіки
Термін навчання:3 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
Індивідуальна усна співбесіда (українська мова, математика, географія), мотиваційний лист
Детально

fp law 1

Юридичне відділення

Галузь знань: Право
Спеціальність: Право
Кфаліфікація: Фаховий молодший бакалавр з права
Термін навчання:4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
мотиваційний лист
Детально

image

Відділення мистецтв

Галузь знань: Культура та мистецтво
Спеціальність: Дизайн
Кваліфікація: Фаховий молодший бакалавр з дизайну
Термін навчання: 4 роки (база прийому 9 кл.)
Вступні випробовування:
творчий конкурс (рисунок),
мотиваційний лист
Детально

фото 111

Аналіз фільму «Великі очі» з психологинею Надією Михайлик

фото 1 А

    3 квітня 2025 року, у межах Тижня ментального здоров’я, для студентів групи ДІ-11, ТУ-11 ВСП «Технологічний фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка» відбувся аналітичний перегляд художнього фільму "Великі очі" (режисер – Тім Бертон).

    Цей глибокий та емоційний фільм, заснований на реальних подіях із життя художниці Марґарет Кін, став не лише джерелом естетичних вражень, а й приводом до важливої розмови про психологічну автономію, самоідентичність, маніпуляції та емоційне насильство.

    Перегляд і обговорення фільму супроводжувала практична психологиня Надія Михайлик. Завдяки її професійному супроводу студенти змогли не лише краще зрозуміти внутрішні мотиви персонажів, а й провести паралелі з реальним життям – своїм, або близьких людей.

фото 2 А 

    У форматі діалогу психологиня допомогла учасникам глибше осмислити питання щодо формування залежності у стосунках; чому важливо визнавати власні емоції та потреби; де проходить межа між підтримкою та контролем; які внутрішні ресурси допомагають людині вирватися з емоційного полону?

    Такий живий діалог став важливим не лише з точки зору емоційної освіти, а й у контексті формування психологічної грамотності – одного з ключових компонентів ментального здоров’я молоді.

    Щиро дякуємо Надії Михайлик за глибокий і професійний аналіз, а також усім студентам – за щирість, відкритість і активну участь.