fp komp 1

Відділення комп'ютерних технологій 

 
Освітньо-професійні програми:
 
"Комп'ютерна інженерія"
 
"Комп'ютерні науки"
 

fp komp 1

Економічне відділення 

 
Освітньо-професійні програми:
 
 "Логістичний менеджмент"
 
"Підприємництво та торгівля"
 
"Туризм та рекреація"

fp komp 1

Юридичне відділення 

 
Освітньо-професійні програми:
 
"Правоохоронна діяльність"
 
"Юридичне адміністрування та офісна справа"
 

fp komp 1

Відділення мистецтв 

 
Освітньо-професійні програми:
 
"Дизайн середовища"
 
"Дизайн костюму"
 

strilba

Тренінг для викладачів «Знайди свою рівновагу: стрільба як спосіб емоційної стабільності»

фото 1

    У ВСП «Технологічний фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка» відбувся нестандартний тренінг для викладачів під назвою «Знайди свою рівновагу: стрільба як спосіб емоційної стабільності». У часи, коли війна торкається кожного – не лише фізично, а й емоційно – питання психологічної підтримки освітянської спільноти набуває особливої ваги.

    Метою заходу було допомогти педагогам опанувати власні емоції, навчитися керувати стресом і відновити внутрішню рівновагу через фізичну активність, а саме – стрілецьку практику. Під керівництвом викладача дисципліни «Захист України Николаєва Мирослава Степановича учасники ознайомилися з технікою безпечного володіння зброєю, а також дізналися, як стрільба може слугувати не лише спортивною дисципліною, а й ефективним методом психологічного розвантаження.

 фото 2

    Під час тренінгу акцент робився на важливості усвідомленого дихання, концентрації уваги, контролю над тілом і думками – усе це є ключовими елементами як у стрільбі, так і в подоланні стресу. Учасники мали можливість практикуватися на спеціально облаштованому віртуальному стрільбищі, що дало змогу відчути впевненість у власних силах і водночас – виплеснути емоційну напругу.

    Викладачі відзначили, що це був не лише новий досвід, а й справжній простір для відновлення внутрішньої гармонії та психологічного комфорту.

    Щиро дякуємо Мирославу Николаєву за ініціативу, професіоналізм та турботу про ментальне здоров’я освітянської спільноти.